bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP

Rejestry

1. W Uczelni prowadzone są następujące centralne rejestry:
1) w Sekretariacie Rektora:
a) rejestr uchwał Senatu,
b) rejestr skarg i wniosków,
c) rejestr udzielanych przez Rektora pełnomocnictw i upoważnień,
2) w Dziale Organizacyjno – Prawnym:
a) rejestr aktów wewnętrznych (zarządzeń, pism okólnych Rektora i Kanclerza),
b) rejestr udzielanych przez Kanclerza pełnomocnictw i upoważnień,
c) rejestr umów, z zastrzeżeniem Zarządzeń Rektora przewidujących dla określonego rodzaju umów inne miejsca rejestracji.

2. Prowadzenie innych rejestrów dla potrzeb jednostek organizacyjnych dozwolone jest za zgodą kierownika jednostki organizacyjnej.



Opublikował: Paweł Bojko
Publikacja dnia: 07.03.2014
Podpisał: / Źródło informacji: Instrukcja Kancelaryjna
Dokument z dnia: 31.08.2007
Dokument oglądany razy: 2 595